3 Eylül 2014 Çarşamba

Gülen şimdi de yemin etmeye başladı!

Fethullah Gülen, okyanus ötesindeki malikanesinden yine ses verdi. Ancak bu kez beddua değil yeminle geldi. Ardından da yemin düeollusuna davet etti: Vallahi, billahi, tallahi derim...GÜNDEM22 Ağustos 2014,Paralel ihanet çetesini Pensilvanya'dan yöneten Fethullah Gülen, şekil değiştirdi. Gülen, kendisi ve cemaate yönelik suçlamalara tepki gösterdi. Bedduayı ağzından düşürmeyen Gülen bu kez karşılıklı yeminleşmeye davet etti! Hoca yemin dünyasına geçecek olan kelimeler sarfederek, cemaatine akıl verdi. 'TEŞNE BULUYORUM' Yemin düellosunda bulunan Hoca, cemaatine şöyle seslendi: "Şayet onlar, sizin cemaatinizin, arkadaşlarınızın hakkında söyledikleri şeylerin doğru olduğuna inanıyorlarsa, ortaya bir yemin şekli koysunlar. Ben çok rahatlıkla o mevzuda iftira olduğuna'vallahi, billahi, tallahi' derim. Benim öyle ailem mailem olmadığından, ben onu onlara bırakıyorum. Benim de ne dememi istiyorlarsa, bir araya gelsinler, kafa kafaya versinler, ortak akla müracaat etsinler, 'Bu adamın elini kolunu bağlayacak bir şey bulalım, bunu da o meseleye yemin ettirelim!' desinler. Her hususta bin defa yemin etmeye hazır, bütün insanların huzurunda kasemle ifade etmeye âmâde ve teşne bulunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder